swalkers.reismee.nl

Klusreis naar Moldavië

Lieve allemaal

Nog één nacht en wij vertrekken richting Moldavië, vlakbij de stad Straseni, ongeveer 30 km van de hoofdstad Chisinau. Alles is ingepakt. Wij rijden eerst naar Budapest dat is het verzamelpunt waar alle 11 campers met 22 personen bij elkaar komen, ook daar worden de laatste updates van ons project toegelicht.

Wij zullen proberen geregeld op deze site wat te schrijven als het internet overal goed is. Iedereen die ons volgt een hele goede tijd waar jullie ook zijn.

Ook iedereen heel erg bedankt dat jullie zo hebben meegeleefd met goede wensen en gebeden, met onze voorbereiding voor onze reis. Maar ook zeer bedankt voor de giften, die stroomden echt binnen. Geweldig. De stand was twee weken geleden boven de 3.000 euro. Wij hopen daar ter plekke iets van dat geld te kunnen aanschaffen voor die mensen daar.

Ons mobiele nummers voor het geval dat zijn:

0628337821

0651540956

Kenteken van onze camper 95-XJ-BZ

Lieve groet van Jelte en Alie

WACHT NIET TOT LATER, WANT ALS LATER IETS EERDER KOMT BEN JE TE LAAT

jelte en alie veld

Een hele goede reis gewenst. Onze vakantie hebben we moeten afbreken. Ik kreeg heftig oorsuizen. Een kno arts ter plekke constateerde tinutus. Dat is heel vervelend. Vooral 's nachts wordt je er dol van. Constant een heftige fluittoon in je oor. Jullie reizen morgen een flink stuk?
Alie Jelte een hele goede reis en rij voorzichtig.
Hart.groet
Tjeerd en maaike

Jaap en Japke

Hele goede reis toegewenst en fijn dat we jullie mogen volgen.
Hartelijke groeten van Jaap en Japke

Hans H

Hoi Jelte en Alie,
Bedankt voor jullie bericht.
Ik ga het volgen.
En wens jullie een goede
tijd
Groeten Hans

Geert en Corrie

Een goede reis heel veel succes toegewenst.
Hartelijke groeten Geert en Corrie.

Wopke

Goede reis verder, tot horens.

Hamba