swalkers.reismee.nl

Einde van onze prachtige maar hete reis

Lieve mensen

Wij staan nu 4 dagen aan de kust bij een prachtig stadje met 2 stranden. Zumaia, vlakbij San Sebastian aan de grens met Frankrijk. 's Avonds hebben wij uitzicht op de stad met promenade. Wij zijn wat versneld door Spanje gereden want de grond werd ons letterlijk en figuurlijk te heet onder onze voeten. Het is hier aan de kust 29 graden wat 10 graden koeler is dan de 39 graden die we hadden. Hier kunnen we even wat op adem komen. Maar de dagen vanaf Lissabon hebben we Salamanca, Léon en Burgos bekeken.
's Morgens vroeg naar de stad om voor de ergste hitte weer terug te zijn. Wat is Salamanca een prachtige stad. Je loopt er met veel plezier doorheen. En die kathedraal, je kijkt je de ogen uit. Maar ook Léon is schitterend.
We wilden eigenlijk maar doorrijden want het was ons te heet, maar we zijn toch nog gestopt in Burgos, want zeggen ze: die kathedraal moet je gezien hebben. Nou geen woord te veel gezegd. Dit was echt de climax voor ons. Hier ervaar je wat een enorme hoeveel goud en zilver de Spanjaarden uit Amerika hebben gehaald. Maar ook kosten noch moeite gespaard om de beste vaklieden te krijgen. Die kathedralen werden allemaal gebouwd in de vroege Middeleeuwen. We zijn stil van verwondering.
Dit is ons laatste reisverslag
Vanaf hier rijden we in rustig tempo op naar Joure.
En voor iedereen die heeft gereageerd: heel hartelijk bedankt.
Tot ziens zeggen we.
Liefs van Jelte en Alie
Wacht niet tot later, want als later iets eerder komt, ben je te laat

Hinke kamminga

Wat mooie reis ferslagen ,Tige neisgierich,wat jimme allehjer belibe ha War in warmte """"" In goede reis nei hus ta . Hoopdat dit berjocht oer komt. Groetenis Hinke

Henkhoekstra@online.nl.

Tige tank foar de ferslaggen en foto's.
Ik kin u.o. meiprate oer Salamanca.
Burgos en Leon sitte yn de kommende reis.
Goeie reis nei hus.

Wopke

Goede terugreis en wel thuis.
Oant sjen.

Wopke

Carel en Aukje Zandstra

Wij hebben deze reis niet veel gereageerd maar wel jullie verslagen gelezen. volgens de verslagen hebben jullie weer genoten en veel gezien. Inderdaad wat aan de hete kant??. Wij zitten sinds maandag op Texel. Eindelijk vakantie. Ook hier is het best wel warm???? maar niet zo als bij jullie.
Wij wensen jullie een goede reis terug en vooral "wel thuis".
Lieve groet van ons.

Carel en Aukje Zandstra

Icoontjes doen het niet. Er verschijnen in de plaats icoontjes.

Jan (Surhuisterveen)

Bedankt voor de verslagen en foto,s en welkom thuis !
Ik bereid me voor "Indian Summer" in de Canadese Rockies
De reis naar Canada de groet jan.

jetze en henny

wolkom thús!!! it is hjirre grif wat minder warm.
wy hawwe goede berjochten. chemo hat goed wurk dien, alle kwea is dea, it opromjen freget
noch sa'n 10 wike.
buurtzorg hat de soarch dellein, wat oerbliuwt is no
de "mantelzorg". dat rêde wy grif.
noch in goede reis nei de Bleek.
graach eefkes in apke as jimme der wer binne.
goeie, goeie, xx

Thomas en Janke.

Alvast welkom thuis! Het is hier ook heerlijk weer, maar dat zullen jullie al wel van deze en gene gehoord hebben. Een goede reis huiswaarts gewenst! Geniet daar ook nog maar even van. Groetjes vanuit een zonnig Joure.

Henk en Sjoeke

Beste Alie en Jelte,

Dank voor jullie mooie verslagen.

We willen graag live de verhalen nogmaals horen.
We wensen jullie een goede reis.

We zullen maar zeggen tot spoedig ziens.

Met een hartelijke groet van,

Sjoeke en Henk van Wessel

Frans en Lotty

Wat mooi dat jullie zo genoten hebben en wensen jullie een goede reis terug Liefs Frans en Lotty

Michiel en Janke

Beste Jelte en Alie,
Hartelijk dank voor het prachtige reisverhaal.
Wij zijn ook nog op vakantie geweest naar Hellendoorn en hebben ook prachtig weer gehad.Wij wensen jullie een goede reis terug naar het Heitelan.

Hartelijke groeten van Michiel en Janke

Poonam en Alef

Hoi,
We hebben alles wel gelezen hoor :-)
En Poonam was er maar wist niet wat ze moest zeggen!

Mooie log. Groetjes van Alef en Poonam.

Jaap en Japke

Voorspoedige thuisreis. Dat is ook vakantie.
Hartelijke groet.

Hamba