swalkers.reismee.nl

Na een week met de kinderen

lieve mensen

Na één week met de hele familie in de Ardeche, het was geweldig, en prachtig weer,zojuist zijn we vanmorgen weer uit elkaar gegaan. Op één gezin na. Wij trekken weer verder richting Lourdes. Wij houden het deze keer kort. In Lourdes komen er ook nog foto's.

Groeten fan de Swalkers

Hinke

Swalkers, in goed berjocht ,meielkoar as gesin by elkoar te wezen,Ja ,wol graach neie berjochtjes, Swalkers in goede reis tawinske. No wit ik net wat ik fierder dwaan moat.k Hoop dat it goed giet Groetenis Hinke.

Janke en Michiel

Wij zijn een weekend met de kinderen naar Terschelling geweest.Prachtich zo met elkaar.Wij wensen jullie nog een goede reis en veel plezier!

tjeerd en maaike van der ploeg

Hoi Jelte en Alie,

Fijn wat van jullie te horen. Wij zijn al weer een paar weken thuis van Hengelo en Duitsland.
In Hengelo hebben we op advies van jullie de synagoge bekeken en een rondleiding gehad. Vonden dat zeer de moeite waard. De Karl May Spiele was een spectakel stuk met veel paarden en indianen. Een fantastische voorstelling. Verder daar veel gefietst. We zitten momenteel in de zorgen rond mijn moeder, die kon niet meer lopen. Ze zit momenteel in het verzorgingshuis in Makkum en de kans is groot (ook op advies van de geriator) dat ze daar definitief moet blijven. Ze wil zelf weer naar huis, een moeilijke situatie. We moeten afwachten hoe het verder gaat.
Tjeerd is vandaag moet Joel naar een racedag van de Gamma in Assen.We wensen jullie een goede vakantie en hopen binnenkort weer bericht te ontvangen.
Hartelijke groet
Tjeerd en Maaike