swalkers.reismee.nl

Een zwervend bestaand met onze camper

Lievefamilie en vriendenallemaal

Wij gaan weer in onze camper wonen om zo zwervend doorEuropa te trekken. Zondag in de middag gaan we op pad. Eerst gaan we één week met al onze kinderen en kleinkinderen naar de Ardèche in Frankrijk op een camping. Daarna gaan wij door, richting Lourdes om daar ons telaven aangeestelijk voedsel om zo verder te gaan.

Kenteken is 95-XJ-BZ

wij zijn te bereiken op 06 28337821 of mail/whatsapp

We proberen jullie geregeld met foto's en verhalen op de hoogte te houden.

En onze leus is: NET SKIELK MAR NO (dat staat achter op onze camper)

Groetjes van de Swalkers

Antoinette en Age Atsma.

Een goeie reis, veel plezier en geniet er van.

wietske landman

Een hele goede reis en veel plezier.

Frans en Lotty

Jelte en Alie een heele goede vakantie toe gewenst van ons en hopen na de vakantie jullie te bezoeken bedankt voor jullie medeleven tdoet ons goed liefs Frans en Lotty

Hinke

It siltige leuk om jimme ries ferslag

Hinke

Bin oan it prebearjen, as ik it noch wit,

Hinke

Mar wer oan it prebearjen

hans

een goede reis toegewenst en ben benieuwd naar het volgende bericht.
groeten,hans

Janke en Michiel

Wat fijn om zo met jullie mee te leven!

Henk en Sjoeke

Beste Alie en Jelte,
Wat gezellig, eerst met je "volkje" op stap en daarna jezelf weer opladen. We wensen jullie een behouden " vaart" en geniet van elkaar en de vakantie.
Hartelijke groeten

Tine en Herman

Wij wensen jullie een hele mooie en plezierige reis toe!

Carel en aukje

Lieve beide. We zijn een beetje met de dagen in de war maar volgens ons zit jullie familieweek er nu op? Vandaag is het 30 juli. Hoop dat jullie het leuk hebben gehad metelkaar. Wensen jullie een "gezegende" Lourdesperiode toe. ???? ????

Carel en aukje

Wat vervelend nu. Berichtjes pakken geen icoontjes? Had een mooie, toepasselijk voor Lourdes. Probeer nog een keer. Hier komt ie ????????

Carel en aukje

Nee dus, er komen vraagtekens voor in de plaats.

Hinke

Fam Veld It giet net goed mei myn berjochtsje begryk ik. As fam mei elkoar te wezen wat mooi en dan der nei mei fekansje In hiele mooie en goede fekansje ta winske ,De berjochtsjes ,ja,????groetenis Hinke

hkammingalubberts@icloud.com

Hamba