swalkers.reismee.nl

Door regen het toetje misgelopen

Cinque Terre 16 oktober

Lieve allemaal

Het toetje bewaren we voor later......

Wij hadden nog heel graag Cinque Terre willen bekijken, dat zijn 5 bergdorpjes die aan zee in de rotsen liggen ter hoogte van Pisa,ze staan op de Wereld Unescolijst. Er mogen geen auto's of bussen komen; je kunt er alleen met een boemeltreintje of met de boot komen. We stonden al op een camping waar we vandaar zo in de trein konden stappen. Maar ja de regen kwam met bakken vol uit de lucht en de hele nacht hebben we onweer gehad en de volgende dag zou het de hele dag nog regenen. Dus zeiden we tegen elkaar: regen kunnen we ook in De Jouwer krijgen dus we gaan naar huis. Zo gezegd en zo gedaan, en nu zijn we vlakbij Locarno in Zwitserland en hopen donderdag of vrijdag thuis te zijn. Iedereen bedankt voor de reacties!

Groetjes fan de Swalkers en oant sjen.

carel en aukje

Lieve Jelte en Alie
Het is nu dinsdagochtend en ja hoor, de regen komt weer met bakken uit de lucht vallen! Maar.... er wordt goed weer voorspeld!!!! In het weekend hogere temperaturen en zon! Dus op naar de Jouwer want daar is het goed.
Alle gekheid op een stokje, goede reis terug en welkom thuis.
xx C en A

Ton en Hermine

Leuk om jullie te hebben kunnen volgen.
Goede terugreis en veel groeten.

jetze en henny

op nei hûs!!!
fan 'e moarn stie yn it AD dat der yn Öostenrijk al wer
snie fallen is. Wol aardich om sa'n moai- waar- fakânsje
ôf te sluten met in kuierke troch de snie.
De waarme vesten kinne hjirre ek wol oan mar der steane ek noch in pear bettere dagen op ús te wachtsjen. Fijne reis nei hûs en oant sjen op 'e Jouwer. Grif skynt hjirre dan ek de sinne.
groetnis Jetze en Henny

Thomas en Janke

Gisteren hoorden we van de "weerman" dat het erg slecht weer was waar jullie zaten. Jammer dat jullie hierdoor die dorpjes niet konden bezichtigen. Maar jullie zijn van harte welkom thuis in Joure!!!!!!!

Tot gauw, Thomas en Janke.

Hans H

Heb jullie belevenissen weer gelezen.
Wat vliegt een vakantie-tijd toch snel
weer voorbij.
Maar jullie hebben weer heel wat ervaringen
en indrukken opgedaan!
Een goede en gezonde thuiskomst in
Joure toegewenst.
Groeten ,Hans

hjvwessel@hetnet.nl

Wij wensen jullie een goede reis en wees erop voorbereid dat we ook in Friesland regen hebben. Niet gering, maar als jullie weer thuis zijn "schijnt natuurlijk weer de zon".
Met een hartelijke groet van,
Sjoeke en Henk

ankepoot@caiway.net

Wat hebben jullie een schitterende en avontuurlijke reis gemaakt. Leuk om mee te kunnen genieten van jullie belevenissen.
Welkom thuis en geniet van de herfst in Nederland.

hartelijke groet,
Wim en Anke