swalkers.reismee.nl

Op naar de Oostelijke Balkanlanden met de camper

Lieve allemaal

Wij gaan een poosje op stap met de camper. Hij heet de SWALKER daarom gaan we ook deze keer weer swalken door verschillende landen. Hoe precies weten we nog niet.

Maar globaal Duitsland,Tsjechie, Hongarije, Servië, Bulgarije, Macedonië, Albanie,dan oversteken naar Italie en weer op huis aan.

Ook een berichtje vanuit Nederland stellen we erg op prijs, want dan blijven we ook van alles op de hoogte.

Mocht er wat gebeuren:

Het kenteken van de Swalker: 95-XJ-BZ

Ons mobielnummer is 06 28337821

Maar we hopen dat we iedereen weer in gezondheid terug zien

Radboud en Karin

Hey vanuit Griekenland, een goede reis! Geniet ervan!
Hier alles oké, lekker genieten van de zee, zon en van elkaar. Dikke kus van ons.

Maaike

Vanuit St. Maartenskliniek
Operatie is gister goed gegaan. Moesten gistermorgen al om 7.30 in de kliniek zijn. Dus vroeg uit de veren. Ik ben vanmorgen vanuit centrum Nijmegen naar de kliniek gereisd en kan vandaag op gastenkamer. Tjeerd zat vanmorgen even in de stoel en moest een paar stappen lopen. Ziet er verder goed uit. Ruggeprik was wat moeizaam verlopen. Hij voelt zich verder goed. Moet op de rug slapen, dat moet wennen.
Ik wens jullie een hele goede reis, geniet ervan. Laat binnenkort weer wat horen.
Groetjes
Maaike

Klaske en Gerrit Jan

Hallo Jelte en Alie
Vanuit St.Nyk een goede reis toegewenst! We "reizen"weer met jullie mee en zullen uitkijken naar de verhalen.
Groeten Klaske en fam.

Henk van Wessel

Leuk dit bericht te ontvangen. We konden niet eerder reageren, omdat we ook op vakantie waren. Eerst een prachtige stedenreis naar Berlijkn gemaakt en daarna 14 dagen naar Texel met een tweetal kleinkinderen. We hopen dat jullie een goede reis hebben en we zullen wel lezen hoe de ervaringen en bezienswaardigheden zijn.
Met een hartelijke groet van,
Sjoeke en Henk

Frans en Lotty

Hier alles goed ben vanmiddag weer thuis gekomen van operatie alles is goed ge gaan heb nog wel wat last van de nieuwe batterij en computer hij is iets groter maar dat moet even zijn tijd hebben. Hebben jullie een goede reis gehad en gaat het goed met jullie? we hopen dat jullie veel zien en genieten liefs Frans en Lotty

Antoinette en Age

Hoi J&A, Lijkt ons een pracht regio, waar jullie zitten. Geniet er van.

Hamba